bangerhead

Hejsan svejsan igen! :)
Jag kikade runt lite på Lindas blogg och såg att de hade lite rea på endel hårprodukter på Bangerhead, så jag kikade in där och hittade lite saker som jag nog ska klicka hem. Bland annat dessa;

OSiS Dust it Mattifying Powder 99:- (ord. 169)

Ett lätt puder som ger ditt hår extra
textur och volym som håller hela dagen.
(Slut för tillfället så jag väntar tills det
kmr in nya så att jag slipper betala frakt ^^)

Matrix Amplify Duo 199:- (ord. 260)

Schampo och balsam som ökar
diametern på hårstrået och ger volym.


L'Oréal Absolut Repair-paket 449:- (ord. 560)

Balsam, inpackning och schampo
som reparerar och ger liv åt skadat hår.

(till syster som snart fyller &snart ska flytta till egen lägenhet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0