dance to the music baby!

Jag känner att det har blivit väldigt tråkig &dålig updatering på senaste tiden..
Kan bero på att jag kommer hem ganska sent och har sjukt mycket plugg jämt.
Jag ska iallafall försöka bli bättre på det.. Pappa har laddat ner nått knasigt
ritprogram där allting är i 3D och så, och han bad mig lära mig det så att jag
i min tur kan lära honom. Så det sitter jag och pysslar med nu. Det är ett program
där man ska bygga hus och så. Det är assvårt och jag fattar typ ingenting.

Senare kommer iallafall em hit och sover här. Imorgon måste vi upp runt halv 6
också eftersom bussen till romme går sjuuuuuuukt tidigt. Så det blir nog inga
fler inlägg ikväll och förmodligen inte imorgon heller för jag kommer hem sent.

Här kommer iallafall några sköna låtar.
Ganska gamla men det här är sånna som man kan
lyssna på många gånger utan att dom blir uttjatade.

Jordin Sparks - One step at a time


Coldplay - Clocks


Swingfly - Singing that melody


Fasst första låten är mycket mycket bättre med den riktiga musikvideon till.
Bara så ni vet ;d Nu ska jag fortsätta med att bygga hus.

(8' 554923619 (8' tralala.
Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: melisa

hahaha GANSKA gamla :b

2009-02-25 @ 22:10:33
URL: http://melisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0