hejsan hoppsan

I äm back! :) ni har saknat mig va?! hihi.
Funäsdalen med Disa vad grejt och  vi tog lite bilder på när vi hoppade i småhopp och på lite annat vackert, men jag glömde kameran hos mamma så dem får ni se en annan dag ;d har iallfall nägra mobilbilder jag kan visa för er sen. Förresten påtal om vackert så va de världens snyggaste liftkille där, jag dog ju nästan! haha, fasst vid liften han stod vid var det bara en blå backe, så haha stackars Disa fick åka den backen 1000 gånger med mig bara för att vi skulle se han. ;b

Sen typ nyss kom jag till pappa och upptäckte att han har köpt ny dator med världens största skärm! lite skillnad jämfört med den datorn han hade innan som inhandlades ungefär när jag föddes ^^. Så nu sitter jag här vid den stora datorn och den har nytt tanjentbord som är jättesvårt att skriva på för jag råkar komma emot en massa andra knappar hela tiden så jag får gå tillbaka och sudda och skriva om det jag skriver hela tiden. Men om jag inte skulle göra det skulle det bli ungefär såhär; hej jag gheter felicfia svahn ioch min oapap har köpt en ny dator. höhö.

Dethär är ganska intressant för er att läsa va? ;b hehe ne de tror ja inte så nu ska jag sluta skriva. Hörs sne! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker fortfarande om henne! =) Och hon stavas med C.. inte K. haha! :D<3 Jag gillar henne för hon är så galen och vågar säga vad hon tkr ^^ :)

2009-02-22 @ 15:56:40
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0