hello, i'm back! =)

Hejsan hoppsan, nu är jag tillbaka! :) Jag har inte haft någon tillgång till internet, för mammas har varit knasigt. Men nu är det fixat så nu ska jag börja skriva igen. Tänkte börja med att berätta lite om hur min vecka/helg har vart;

Torsdag: Nationella uppsats, gick väll sisådär. Skrev 16 sidor men ja vet inte om det ja skev vart bra för det kändes lite konstigt. Men jag hoppas det iallafall! Efter skolan åkte jag upp på stan med em, gick till gina och köpte slitna jeansleggins, skitsnygga men dock ganska korta i benen för en höghuslång människa som jag. köpte även ett ljusråsa linne där. Sen gick vi och fikade på Supreme, (kanske inte ens behövde skriva de för de kanske ni förstod endå?).

Fredag: Upp på stan med em, köpte puder på hm och sen gick vi och träffade Amanda som följde med oss hem till em. Där spelade vi blandannat wii, åt tacos, spelade biljard, och snackade en himla massa skit. Gav henne presenter också eftersom hon fyllde år igår. Grattis i efterskott igen :)! Sen somnade vi runt 5 efter att ha legat och pratat i typ 2 timmar.

Lördag: Vaknade runt klockan två, åt lite frukost och spelade lite wii. Sen åkte vi hem och jag satte mig och ritade. Håller på att måla av en bild på mig och mina syskon, men den kommer nog ta ett tag att göra med tankte på att jag bara är här ibland och orkar itne ta med mig allt till pappa. Men ni får se den när den är klar (nån gång efter lovet). Men jag tror den blir ganska bra iallafall.

Söndag: Åkte till marieberg med mamma och Peppe, köpte ingenting speciellt. Kollade på ett par snowboardskor som jag skulle köpa med som var precis försmå så då struntade vi it. Synd! Dom va fan skit snygga!

Idag: Skolan, sandra blev snöpulad och nertryckt i snön "( dom typ mosade ner hennes huvud i en snöhög.. inte bra. Hon började fan blöda näsblod ;o. Ah iallafall så efter skolan skulle hon och jag upp på stan och kolla på mera snowboardskor, men först åkte vi hem till henne så hon kunde sminka sig och sätta på sig torra kläder. Hittade inga skor för det fanns bara den storleken där med. Sen åt vi på donkan och sen åkte vi hem. När jag kom hem åkte Peppe och jag till marieberg för att kolla om skorna fanns i den storleken där, men icke sa nicke.. Så då handlade vi och åkte till pappa för att hämta brädan och lite kläder tills sportlovet och sen hem igen. När jag kom hem satte jag mig och pluggade spanska, gick inte jättebra och jag kommer säkert få ig på provet på onsdag (=ig i slutbetyg) Byebye frisör!.

Imorgon: skola/dans/pappa/chokladpudding/topmodel. Sen ska jag duscha och plugga spanska så vi får la se ifall det blir någon updatering imorgon.

Vad har ni som har orkat läsa enda hit ner hittat på i helgen då? :)

Dethär var det längsta inlägget jag någonsin skrivit tror jag, och jag har märkt att medans jag inte har bloggat har statistiken bara ökat och ökat.. Kanske ska jag sluta blogga? ^^ Nu ska jag iallafall sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0