one hole week

Nej jag är inte död! Jag har bara varit upptagen med att göra en ny header och redigera en massa bilder i ett nytt program jag laddade ner. Picasa heter det och det är jättebra. Jag checkade mellys blogg och såg att hon hade laddat ner det och tyckte att de va toppen, oh eftersom mitt ps har försvunnit så tänkte jag att jag kunde ladda ner det. Det är bra och det går snabbt att lära sig hur man gör. Programmet rekomenderas från mig! :d

I morgon direkt efter skolan drar jag och disa upp till funäsdalen och är kommer hem nästa lördag, villket betyder att jag inte kommer skriva någonting på en hel vecka + en dag. ;b Hoppas ni överlever asso. Hihi. :)

Förresten, vad tycker ni om den nya headern? Villken är finast?
Själv hatade jag värkligen den gamla. Den var så himla ful! 





Xoxo

Kommentarer
Postat av: melisa

yeah picasa is the shit :D

2009-02-15 @ 23:36:39
URL: http://melisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0