ritarita~

Hejsan hoppsan fallerallera! :d
Idag var vell skolan ganska tråkig men okej; fick titta på när skollaget spelade match istället för att ha arbetpass, och dom va bra i början, sen tappade dom det lite på slutet och det slutade med 4-5 (de andra gjorde mål när de va 2 sekunder kvar).

Sen hem till pappa, äta chokladpudding och plugga lite. Sen läsa lite bloggar och nu sitter jag här och ritar lite, jag har inget bättre för mig. :b ska snart gå och tvätta håret och vänta tills det torkar. Tänkte locka det, men jag vetinte om jag orkar ;b vi får se..

Imorgon ska jag till mamma också, men först tänkte jag gå en snabbis på stan om jag orkar, ja vill ju inte gå själv.. >.<


Titta förresten villken fin bikini jag hittade på hm.com!
Hum, den kostar bara 98:- kanske ska slå till? ;)
Jag får väll gå till hm på stan och kolla om den finns där annars.

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många poäng har du i betyg? :)

2009-02-07 @ 21:24:37
Postat av: felicia

ehm, inte så mkt typ 190 eller 195 :/. :]

2009-02-09 @ 23:10:50
URL: http://feliciasv.blogg.se/
Postat av: mandy

supersöt! jag vill med ha en sån

2009-02-12 @ 15:00:22
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0