Romme alpin

Nu ska jag snart gå och duscha för alla som vill veta. Dagen i Romme var guld! haha, så jävla lyckat! :D Fasst det visste jag ju att det skulle bli eftersom jag åkte med bästa folket.


höhö, vacker gruppbild ^^ synd bara att alla inte alla var med på den ;d

MeLLLLLLLLLLLLLLLLLy<3

jag och fia. ;d

haha oj vad jag älskar att jag jämt ska skämma ut mig så jävla mycket också xd Jag typ slog en kille som jag trodde va en i min klass lite löst i ryggen, sen vänder han sig om och så är det inte han, jag ba "ah, tja!" hahahaha Fia dog ju när jag berätta xd


Och sen Melisa i sittliften,
hahaha! vi hade sjukt kul och satt och skrek "en älg! en björn! en hare! en ekkorre!" osvosv och peka in i skogen, sen kommer melisa helt  plötsligt och skriker "EN MUSSLA!!!!" och pekar ner i backen. Hahahaha asså shit. I love them all!


Det kommer mer bilder när em och S har skickat. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0