top model

Hellu, i skolan hade vi bild och vi håller på att måla gator med hus och bilar och grejor. vi har höllt på fyra gånger med dethär nu men jag blir endå aldrig klar, och nästa gång ska dom vara klara. Jag ska alltid vara så seg när det gäller att rita.. därför kommer jag aldrig få mvg i bild. Hinner lixom inte lägga ner tillräkligt med tid på bilderna.

Jaja, vi fick sluta 25 minuter tidigare och då åkte jag upp på stan och träffade Hanna och Andy. Dom e så busiga! vi åt mackor och drack pucko och sen gick andy och jag till dansen. Den var skojskoj! alltid kul med andypandy. Fasst det börjar bli ganska svårt nu för det går så snabbt och det är så hilma mycket att komma ihåg, men det är väll bara att kämpa på, för jag älskart! :)

Nu sitter jao och kollat på top model (de e paus nu). Imorgon är finalen och jag hoppas att Analeigh (stavning?) vinner! :) Sen ska jag duscha och dricka varm oboy och äta chokladpudding. Visstja, plugga spanska ska vi ju göra också.

Nu börjar toppis, måsste dra! Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

taack söti! tack igen, du är också söötö! :)<3

2009-02-10 @ 21:25:18
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: Amanda

sv: Åååh tack fillanpillan :D<3 ilove hela dig med! =)<3

2009-02-11 @ 21:47:13
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0