rött hår med hål i läppen.

Hejsan!
Sluta tidigare fick vi göra idag
eftersom vi sluta dagen med att mäta bilars hastighet, och vi blev klara en halvtimme tidigare. Så då hoppade jag på bussen upp till stan, träffade Andrea och Hanna och köpte lite mackor innan Andrea och jag gick till dansen.

Dansen vad kul, men hon är sjukt hård när det gäller uppvärmning/styrka.. vi fick väll göra 16x5 armhävningar för att någon fuskade, sen direkt ner och köra en himla massa situps. Med det är vällbara bra antar jag.. sen blev vi tvugna att gå 20 minuter tidigare för att hinna med bussen, så vi hann inte lära oss någonting nytt.

Sen har jag busat jag med Téa,
lagat mat och duschat och nu sitter jag och kollar på top model.
Förresten funderar jag på att färga rött hår igen. Och så vill jag ha hål i läppen!
Sjukt snyggt.



Titta bara på dessa snygga läderarmband från cocco.se! De har så fina saker.
pussss

Kommentarer
Postat av: Amanda

du passar i rött tror jag :D

2009-02-03 @ 22:03:32
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: Jennie

Dom var riktigt fina! :)

2009-02-08 @ 14:35:52
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0