' nationella

hejsan! :)
Idag hade vi no-prov på elektrokemi,
och jag hade glömt bort det och kom på det igår kväll, så jag låg och pluggade till klockan ett inatt. Men det gick väll inte sådär jättebra iallafall. Tror och hoppas att jag kan få godkänt på det iallafall.

Förövrigt har jag jätteont i halsen också. Eller jag vet inte riktigt om det är halsen eller tungan eller gommen, men det gör ont där inne typ nere till höger vid dendär knölen typ. Det gör ont när jag sväljer och tar ut och in tungan och trycker på dendär knölen till höger på halsen, haha.

Men världens bästa pappa kom iallafall hem med pizza till mig förut som jag har tjatat om i en vecka nu^^ Så nu är jag proppmätt och ska inte äta pizza på hela februari!

Nu ska jag göra klart ett häfte vi fick förra veckan i svenska som förberedelser inför nationella som är imorgon.. sen ska jag försöka gå och lägga mig ganska tidigt ikväll. Klockan 21. ska jag ligga i sängen har jag bestämt för då börjar 2½ men på 6an. Jag försov mig 50 minuter imorse, men jag hann med bussen endå! :)


min bebis när hon bakade bröd eller "bullor" i helgen.




 
kofta &svart linne - gina, lila linne - topshop, jeansleggins - bikbok.

Kommentarer
Postat av: Amanda

fint! :)

2009-02-03 @ 17:31:13
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0