-

Kolla på top model är kul. Plugga är mindre kul. Tyvärr så går inte alltid det roliga före det mindre roliga. Det gjorde det inte idag iallafall. Idag har inte vart någon vidare rolig dag. I skolan; började med spanskaprov=gick åt helvete, hade lektioner som jag inte gjorde ett skit på, fick snö upptryckt i ansiktet (och näsan!!!) precis när jag skulle gå på bussen för att åka hem, olivia &klara är sjuka.

Sen hem, skulle låsa upp dörren och märkte att mina nycklar är borta, som tur var va bakdörren upplåst. Så jag kom in och gick raka vägen fram till skåpet för att ta fram chokladpudding men ser tomma kartonken ligga på golvet. snälla söta rara syster hade varit hemma och ätit upp min pudding! :(

Sen vart ja asglad för ja kom på att ja hade vindruvor i kylen, går fram till kylen, hittar förpackningen och ser att det ligger 5 små mosade kvar. Snälla söta rara syster där igen. Blir irriterad som 17 och bestämmer mig för att göra mumsmums istället. Börjar plocka fram idigrienser och ser att i soptunnan ligger tomma kakaokartongen. snälla söta rara syster hade nämligen gjort varm choklad på den... då satte jag mig i soffan och började äta oboypulver och chokladsås.

Fett äckligt, jag vet inte ens varför jag åt det :b Nu ska jag gå och duscha iallafall. På fredag åker vi, tjohooooo! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

stackars diiig <3 (:

2009-02-11 @ 21:54:19
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0