2 utmaningar

Nu har jag blivit "utmanad" 2 ggr så nu tänkte jag lägga ut dem här.


Första utmaningen:
Jag är utmanad utav Alva och Sandra.
Reglerna: Gå in på din dator, i mappen "mina bilder". (eller om det bara står Bilder)
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Jag utmanar: orkar inte utmana någon speciell för det är så många som redan har gjort dethär, men jag utmanar alla som vill bli utmanade.


Bilden är tagen i skolan från ett fönster. Ah det är vell typ en del av skolgården,
ah det är vell inget speciellt men den, tycker bara att den är lite mysig. haha



Andra utmaningen:

Jag är utmanad utav Alva och Sandra.
Regler: Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. När jag sitter vid datorn måste jag alltid vända bort webcamen för annars tror jag att någon sitter och tittar på mig. (Jag antar att det är alva som har smittat mig med det).

2. Jag måsste alltid ligga och hålla i min mobil eller lägga den precis brevid sängen när jag ska sova. 

3. Det finns bara två saker som alltid gör mig glad när jag är på dårligt humör; Musik och min bästavän Olivia. 

4. När jag är jävligt arg eller sur börjar jag städa och om någon börjar prata med mig då blir jag förbannad på den personen istället.

5. Jag lyssnar alltid på musik när jag åker buss.

6. När jag har varit någonstans tar det alltid minst en månad innan jag packar upp resväskan helt. (Jag packade upp det sista från indien på torsdagen innan lovet).

7. Varje gång jag går in i mitt hus plingar jag på ring klockan. (Om jag går in med händerna fulla så måste jag gå ut och plinga på när jag har lagt ifrån mig sakerna).

8. Varje gång jag är ensam hemma, går någonstans ensam eller väntar på bussen ensam så ringer jag min syster.

Höhö, mmh lite skumma saker fick ni reda på om mig här va, men sån e ja. ;b

Jag umanar: De som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0