2009, here i come

Okey, nu är 2009 här och jag är hemma. Kanske inte riktigt å brun som jag trodde jag skulle bli med tanke på att det var ca. 35 grader i solen, men brunare vart jag iallafall och hela resan var värkligen underbar! :) Lite mycket blickar och flörtande kanske. Men annars toppen, värkligen!

När jag åkte trodde jag att jag skulle sakna bloggen som 17. Men om jag ska vara ärlig så har jag knappt tänkt på bloggen alls när jag har varit borta, och nu har jag nästan ingen skirivglöd alls. Fulaste headern har jag också. Så jag bestämde mig för att "be gone" ett tag till, och då snackar vi inte 5 dagar-en vecka, utan kanske 3-4 veckor. Vi får se.. Jag måste iallafall fixa utseéndet osv, för nu ser det inte klokt ut. Förstår inte hur jag kunde bli nöjd över det.. Men men, vi hörs om några veckor och då lovar jag att jag ska skriva om det mesta som hände i Indien osv. Gott nytt år! see u later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0