Baby it's a love thing, whoa. Baby it's a love thing, yeah

Hello darls (:
Det var ett tag sen nu..
Jag har helt enkelt inte haft varken lust eller tid att blogga. Har blandannat varit upptagen med att plugga och kolla runt på en himla massa gymnasium. Tror jag har bestämt mig nu, iallafall för första och andrahands. Känns bra! Men ska upp och prata med våran syo på måndag, hoppas jag får en del tips och svar då.

Förut var vi hemma hos Peppes bror och fikade för han har fyllt. Hans syster +barn var också där, och hon har precis fått en liten bebis =) Den är ca en månad gammal och skitsöt! Sen åkte vi till pizzan och köpte med oss kebabsallader som vi satt och njöt av till Jersey Girl. Bra film, men har sätt den asmånga gånger.

Imorgon blir det antagligen Marieberg, men först ska jag klippa mamma. Och tror att jag ska klippa mig en lugg igen också. Är så trött på mitt hår! Vill bara göra någonting med det. Vad tycker ni, Lugg eller inte?








7an gick jag i här tror jag.. osminkad är jag också.
Mobba inte bilderna.

hejdå! /f


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tkr du ska klippa lugg! :) du passar i det :)

2009-01-18 @ 15:59:24
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: Frida (FAGCM)

lugg!! du passar jättebra i det, promise

2009-01-18 @ 20:16:04
URL: http://fagcm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0