back again, hihi

Haha, nu är jag tillbaka efter den "flera veckor lååånga pausen". Kunde helt enkelt inte hålla mig borta från bloggen längre! har ju trotts allt inte bloggat "på riktigt" sen den 18nde december..

Idag gick mamma jag och Peppe till en damm som ligger här i närheten av huset och åkte lite skridskor. Och jag tror inte att det finns någon som är lika dålig på att åka skridskor som jag är, fyfaan! Sen hem och kolla på Twilight som jag nu har sätt fyra gånger på två dagar.. Men den är ju för underbar och shit vad beroende man blir av den. Jag värkligen hatar vampyrfilmer, men denhär kan man inget annat än att älska. Och Edward är ju så sjukt snyggast så det finns inte.

Ikväll klockan 20.00 på trean börjar Top model 11. Det vill man väll inte missa va? Ska ladda upp med glass och godis och mysa. Imorgon ska jag försöka fixa bloggen lite också.. Om jag har tid och lust förstås.
puss &herrooo! F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0