färgtips?

Hej!
Har ni haft en bra dag? Det har nog iallafall jag. Slutade skapligt tidigt, men när jag kom hem fick jag magknip.. kan det kanske beror på att mina leggins satt jättehårt runt midjan?.. jag har ingen aning.

Jag behöver lite hjälp av er läsare om villken färg jag ska ha på bloggen. Vill inte ha så ljust, vill ha lite mörkare och varmare färger.. kanske mörkblått, eller bunt? säg vad ni tycker nu! villken mysig färg som helst :)

Nu; Klick! + te. Visstja, plugga skulla jag göra också. Prov på första världskriget på onsdag och jag kommer inte hinna plugga imorgon.

Hejdå så länge

Kommentarer
Postat av: josefin

bajsbrunt eller snorgrönt

2009-01-26 @ 16:29:18
Postat av: Alva

Vinrött, lätt! :D



Saknar dig med!! =)

2009-01-26 @ 20:06:40
URL: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0