Gratis Is Tha Shit!

Hellu! imorse vaknade jag vid 9(!) av ett sms, och sen kunde jag inte somna om. Så då gick jag ner och gjorde gröt och varm choklad. Senast jag gick upp före 12 på en helg kan jag inte ens komma ihåg ;p Ah men iaf, sen dess har jag bara suttit och spelat spel som spelades med millan igår ^^ kul liv härja.

Jag tänkte tipsa er lite om sidan gratissms. Det är en sida där man kan bli medlem och samla krediter, genom att t.ex bli medlem gratis på en sida såsom match.com eller liknande. För varje kredit man samlar får man ett sms, som man kan skicka till villken moil (som har 10 siffror i nummret) som helst, och det dras ingenting från din mobil eller så. Du får även två sms du kan skicka vaje dag. Två sms är inte så mycket, men det är mer än inget. Man kan även värva personer och få 5 krediter för varje person man värvar. Så om ni blir medlem genom denhär länken så får även jag lite bonus. :) Det är superenkelt och det tar bara kanske 2 minuter att bli medlem. Jag har vart medlem där i snart ett år och tycker sidan är toppen.

xoxo. felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0