Give Me The Old Times Back!

Godafton! haha.
Igår kväll fick min kära pappa skjutsa mig till vintrosa. Trevligt var det där.. sov hemma hos D och hade mysit helatiden. Kollade på filmen Surf school som inte var sådär jättebra. Den hade lixom ingen mening och var allmänt skum.. vi lagade mat &spelade kinashack, haha! jag är sämst på skiten! ;p Sen kollade vi på en massa gamla bilder från typ 2004, och fyfan vad jag saknar att vara liten! när man var liten brydde man sig inte om någonting, man kunde se ut hur som helst, klä sig hur som helst och bete sig nästan hur som helst utan att någon ens brydde sig.

Saknar även sommaren som 17! var ute och sprang 4km i all slask idag, och fyfan säger jag bara. Jag höll ju på att dö för att det var så sjukt halt! halkade kanske 4 gånger och slaskade ner mig i en jättedjup vattenpöl så att hela foten och skon vart dyngsur. Annars var det riktigt skönt. Älskar att gå ut och springa och känna svätten i pannan, höra dom djupa andetagen och stegen klucka mot marken, och alla tankar bara flyger iväg! åååh det är underbart. Sen är ju min kondition en annan sak..

Nej nu ska jag titta på Honey med Jessica Alba. Älskar tjejen och filmen! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0