good night my sweetest downfall

Tänkte bara skriva ett snabbis inlägg innan jag springer upp och kryper ner framför scrubs som började 22.55. Idag har jag druckit åtta koppar te så jag kommer förmodligen springe och kissa 50 gånger inatt, men det är smällar man får ta. Sen har jag försökt pluggat på andra världskriget, men det har väll inte gått sådär jätttebra.

Imorgon kommer det inte bli någon updatering för efterskolan har jag dans, och sen ska jag hem hit till pappa och issa kommer att sitta och plugga på den bärbara och den andra är seeeeg så den orkar jag inte. + att jag måste plugga till både soprovet på onsdag, matteprovet på fredag och no, elektrokemi provet som vi har på måndag.

två provn denhär veckan och fyra nästa vecka, och sen veckan efter det har vi två till. Man får inte ens ha 3 provn på en vecka, så varför ha fyra????? spanska, no, och två svenska nationella provn har vi. KUL! Kommer väll kanske inte bli så mycket bloggande nästa vecka alltså.. Sen ska jag välja gymnasie på onsdag också. Tror jag har bestämt mig helt nu.
1. frisör, virginska
2. estet bild och form, karro
3. stylist, plusgymnasiet
vad ska ni 9or gå?

Nej nu måste jag springa till Scrubs! Det slutar ju snaaart. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0