hot shot!

OM ni tänkte; "vafaaaaaaaan blogggar hon ikke idaaaaah förrr?" igår så beror det på att jag sov hos bästavän med klara. Kul som fan vardet. Och nu ska jag säga någonting som jag aldrig någonsin trott att jag skulle säga; igår när vi kom hem till olivia efter skolan skulle vi ner till hennes häst för hon blev tvungen att rida och fixa och JAG blev upptvingad på dendär saken med snyggaste kläderna och gå runtrunt i en sal! (hon &klara fick såklart gå brevid och hålla i tyglarna!!) Och det var sjukt läskit och jag var sjukt rädd! Jag har alltid hatat hästar för dom är så jävla stora och läskiga så i början vågade jag inte ens stå mindre än en meter ifrån boxen hon stod i, men det slutade med att jag knappt kunde slita mig ifrån henne! så sjukt fin och snäll häst så det finns inte. Kärlek till Hottan!<3

Ikväll kommer min älskling hit och vi ska mysa
och leka och hade mysit hela kvällen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: melisa

sv; haha tänkte ta en latte men jag vart så sugen på bakelse, nästa gång ;)

2009-01-31 @ 12:54:46
URL: http://melisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0