knorrknorr

ellooo! :) Min mage låter knorrknorr, för jag är hungrig!
Började skoldagen med att ha syslöjd, och jag vart klar med mitt linne, woho ^^. Sen engelska, ap, svenska, ap. Slutade 20 i 2 och åkte upp på stan med em och fikade på Supreme. Kladdkaka och chai. Svårt att gissa va? Hittade en tisha på Gina också. Kan visa den en annan dag.. När jag har hittat min sladd, humhum! Sen köpte jag en tvål (en såndär flytande pumptvål) också! Det var rea på den och luktade underbart.. Hallon! 15:- totally värt det :)

Sen skulle em till ÖKK, men hon som hon skulle gymma med typ dissa oss så vi åkte hem istället. Gick till bibloteket och skulle kolla om dom hade fått Twilight än, men dom säger bara "nä, vi ska skynda på den, vi har beställt den men den har inte kommit än" Har gått och väntat på den i mer än en månad vafan ;s..

När jag kom hem såg jag också att nån hade ställt mitt godis på datorn så allt var helt smält, brabrabra! Jaja, prat om mit, prat om mig.. Allt bra med er annars då?

Visstja, ska välja gymnasie imorgon också.. humhum, vad ska man välja?


Kommentarer
Postat av: Amanda

HON hon skulle gymma med? Vi var faktiskt flera. Jag har förklarat för Emilia så om du undrar varför vi inte fikade med er får du frga henne.. :)

2009-01-15 @ 20:11:45
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: felicia

jag vet varför, hon skickade konversationen för längesen :b

2009-01-15 @ 21:24:19
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0