kommentera mera! :D

Idag har jag pluggat 6 tills nu, och därför no update in the blog.. Vad har ni gjort idag?.. Jag har pluggat kemi, (som är ett utav dom ämnerna jag har svårast för!) och vi håller på med elektrokemi. Det är så sjukt tråkit, så jag håller ju på att somna! serriöst. Snart är det nationella också, kommer antagligen gå åt skogen, menmen.. Man får se det possitivt. Jag har ju iallafall en halvtimma på mig innan jag borde sova (för att orka upp imorron) till att borsta tänderna och läsa nån mysig tidning.

På fredag ska jag och Mell hålla gympalektion för klassen också, haha garv! Det kommer sluta med att alla typ ligger döda på golvet, för nu jävlar ska dom lida! Haha, nää riktigt så hårda ska vi nog inte vara. Vi har faktiskt inte bestämt vad vi ska göra än.. Bara att vi ska leka trädgårdsmästarn.. Haha, min älsklingslek sen ettan! ;D Jaja.. Jag tycker att ni ska bli bättre kommenterare förresten! För det är betydligt mer som läser än dom som kommenterar! :) Så kom igen nu ock kommentera mera :D Kan vara allt från vad ni har gjort på dan till vad ni tycker att jag ska skriva om, eller vad som helst. Tack & hej /f 


Kommentarer
Postat av: Disa

vi håller också på med elektrokemi. det suuuger :)

men du, när ska vi träffas :D? det får bli snart tycker jag<3

2009-01-14 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0