lets dance, gonna be okey, dododo lets dance.

Ungefär nått sånt ja. :b Nja men jag missade lets dance på tvn i fredags, så nu ligger jag och tittar på det på tv4.se. Så om det var någon mer som missade det så lägger jag ut länken här. Annars går det i repris klockan 13.00 på 4an. Nyss såg jag Magnus, världens starkaste man dansa, och jag trodde inte att han skulle klara det, för han ser ju inte sådär jättesmidig ut.. Men jag tycker att han gjorde det riktigt bra faktiskt! Och jag tycker att jurryn är lite snåla med poängen va? Nu ska Kitty dansa. Kitty är cool! Har alltid tyckt om henne :)

Och ni förresten, ni vet Ann Wilson som sitter i jurryn.. Har ni tänkt på hennes ögon? Dom är underbart fina iallafall. Jaja, jag återkommer ^^

Kommentarer
Postat av: chamsine

Nice blogg check our blog out its in both English and Swedish.

BTW theres a question on our blog if you dont mind answering your opinion. TACK!

2009-01-11 @ 13:19:20
URL: http://chamsinenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0