mattepatte ♥

Idag vart det en tidigsen dag ;b slutade kvart i två villket var ganska tidigt tycker jag. Sen upp på stan med em och gå runt på Hindersmässan och köpa marknadsgodis och brända mandlar<3. Sen kom pappa och sirran och hämtade mig och så åkte vi till siba för att köpa mobil till sirr. En vit vart det, såndär man skjuter upp ;). Sen kom jag hem och nu ska jag äta kräm och dricka te!..

.. Och plugga matte och No. Matteprov imorgon och noprov på måndag.
Tjoho för skolan! hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet, sabina va på den bussen ni åkte till hindersmässan med!

2009-02-13 @ 13:43:20
Postat av: felicia

Vem Sabina och hur vet du det, vem du nu är? ;b

2009-02-22 @ 15:53:37
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0