ohyeah, to marry sounds like a good word..

Yes, i would really love to marrie you Robert Pattinson. ;b
Babbelbabbel i skolan.. Nya lärare, scheman och böcker hit och dit hela tiden.. Det är underfär vad våra tre högstadieår har handlat om, + att byta skola ofc ;s Efter en tjockisdag i skolan tog jag bussen upp på stan tillsammans med E och A. Vi satte och på Supreme (cafét på Kompassen) och pratade, åt och drack chai. (dom har nog stans godaste chai latte) Sen gick vi runt en stund och sen skulle dom till ÖKK, så pappi kom och hämtade mig. Jag kom hem, drack en stor kopp te, myste med kissekatt och reserverade biljetter till Twilight som Millanpillan och jag ska på imorrn. Jag vet att det blir 5e gången för mig, men Millis har faktiskt aldrig sätt den, så jag tänkte att jag bara skulle vara en bra snäll kompis och gå med henne. För det är ju absolut inte så att jag har gått och blivit helt jävla beroende av den filmen!! nejnej. Gick bara runt och tänkte "åh, imorgon blir det twilight, längtalängtalängta" heeeela dagen lång.

Nej vet ni va! Förresten är skabbet där uppe borta nu, som ni kanske har märkt ^^..

Jaja, här kommer sötisbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0