ontontont!

Halloo! :)
Allt bra med er?
Med mig är allt bra förutom att jag är hungrig, kissnödig och har träningsvärk i hela revbenen och i typ axlarna. & lite i magen. Haha, dumma dans! och fråga mig inte hur man kan ha träningsvärk i revbenen för det vet jag inte. Jag visste inte ens att man kunde det.. men surru det kan man!

Nu ska jag springa och kissa innan jag kissar på mig, och sen ska jag plugga matte. Prov på fredag! Jag återkommer väll när jag har någonting roligt att berätta! :)


dansnissen härja!
Puss

Kommentarer
Postat av: melisa

sv; hahah va nu fattar jag inget, vadå självutlösare? :b:b blondiiiiie

2009-01-28 @ 21:37:35
URL: http://melisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0