patetiskt..!

Millan stack nyss och jag har inga bilder för min kamera har gått sönder.. Kollade på Kenzas blogg och såg att folk hade skrivit elaka kommentarer om att hon hade bh under träningstoppen! Hahahaha, serriöst xD dör av garv åt att folk ens orkar kommentera om det!

1. Aa, hur orkar folk lägga ner energi åt att kommentera hennes träningskläder?
2. Hon hade bh under för att hennes topp var värdelös och att brösten skulle hoppa upp&ner om hon inte hade det.
3. Hellra tvätta en bh en skumpelumpande bröst.

Sen såg jag att massa hade kommenterat när hon hade skrivit att hon va snygg och har en killer-body. Haha, asså
1. S l u u u u t a klaga för att hon är nöjd över hennes kropp och utséende?!
2. Låt henne ha bra självförtroende?! Hon skrev vad hon tycker, inte vad ni tycker.
3. Sluta vara så patetiskt avudsjuka.

Nån som håller med/ är emot mig? :b


Kommentarer
Postat av: melisa

sv; haha jag jag försstår det du :)

2009-01-10 @ 17:43:19
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: emelie

håller med! vissa människor har inget liv,så himla patetiska och barnsliga asså! palla dom-.-'

2009-01-14 @ 18:46:38
URL: http://emelojn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0