She Took Me Down To Tha Paradise City..

Stan vart det, fika vart det (i två timmar vill jag lova!) shopping vart det &en jädra massa babbeltjatterprat vart det, en bra dag vart det också. Millan har jag träffat nästan varje dag sen vi började lekis, och ni ska bara veta hur mycket vi har att berätta för varandra efter varje lov. Nu satt vi på ett mysigt café inne på Kompassen i Örebro och bara babblade, skrattade och drack chai i två långa timmar. Sedan ut på shoppingrunde villket slutade med att påsarna jag bärde hem på innehöll två tröjor från Gina, två nagellack, nagellacksborttagning och en mascara. Pictures kan komma upp imorgon fram mot kvällen.

Nu ska jag plocka fram kläder tills imorgon och borsta gaddarna. Sen krypa ner i sängen och titta på tv, det är ju trots allt skola imorgon.. ;) Godnatt mina vänns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0