Step One Step Two Step Three

Hellu! hur & var har ni spenderat eran torsdag? :)
Själv har jag vart i skolan och när jag kom hem satte jag mig här och började ändra på en massa saker i bloggen, som ni antagligen ser.. Har blandannat ändrat header, bakgrund, länkar, visningsbild (som ni kanske inte kan se än).. jag har ändrat inläggsrubrikens utseénde och storlek (även gjort stora bokstäver små).. Och en hel del mer småsaker som man kanske inte tänker så mycket på. För nån vecka sen gjorde jag lite kategorier också. Har även suttit och hjälp K med hennes blogg, men vet inte riktigt hur det går för henne.. nu ser allting ut att ha försvunnit på hennes blogg? x) Haha, jaja lycka till!

Jag tror jag stukade pekfingret litegrann igår också.. höll i ett lås (en såndär sne pinne)  igår, och så ryckte en annan upp dörren utifrån så jag typ fastnade mellan dom två dörrarna (?) Det är iallafall litelite blått där inne och gör jätteont när man håller det uppåt. Dumma du!

1,2,3 headersteps från jul till nu :b Den som är i mitten vart bara för att jag inte orkade göra en ny, samtidigt som jag hatade den juliga..






Jag är inte alls nöjd med den jag gjorde nu, men det är vell kul med lite förändringar, så den får nog sitta är en stund tills jag orkar göra en ny. På första bildden är det jag &bästavän (syns inte så bra), på andra och tredje bilden är det jag och granne, inte fullt så seriösa om man säger så.. och på fjärde kan ni nog gissa villken knasboll det är? :b Alla bilderna utom den sista är tagna ibörjan på sommarn. :)

Så... vad tycks? :b Nu ska jag dricka te.. Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: melisa

sv; haha sluta säga så dummer! vadå CAPS? ahaha :b

2009-01-22 @ 23:09:40
URL: http://melisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0