Take Me Down To The Paradise City

Godmorgon!

Under tiden jag var i Indien så solblektes mitt hår pga solen ofc, och det vart sjukt slitet av allt saltvatten. Så när jag kom hem så hade mitt hår gått från mellanbrunt till grönt/blondt.. Så igårkväll vart det alltså att springa iväg och färga håret mörkbrunt. Bilder kommer när jag kommer till pappa där min kamera befinner sig, vilken förmodligen blir till helgen.

Klockan halv 11 går min buss in till stan. Ska träffa Millan och springa runt och titta om det finns någonting snyggt kvar efter mellandagsrean, villket är ganska tveksamt.. Men man får väll hoppas på det bästa! :) Kommer säkert bli en fika någonstans också.. Det låter som vi. ;)

Huggisar i massor. F

Kommentarer
Postat av: Alva

Vad fin blogg du har skaffat dig hjärtat! Saknar dig!

2009-01-07 @ 15:15:19
URL: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0