what a beautiful day.

Hello, I'm home =)
Dansen igår var jättekul och vi började på en ny dans. Det var ganska svårt, men jag hoppas det blir lättare med tiden.. Jag lägtar redan tills nästa tisdag!.

Efter skolan åkte jag och em upp på stan mot Supreme (a). Drack en himla massa latte och pluggade en himla massa svenska. En himla massa prat vart det också.. Mycket snack och lite verkstad! Haha, nej men pluggandet gick rätt bra det också. Vi har så sjukt mycket nu! V, my friend som går första året på gymnasiet har alltid sagt att nian är stööörsta slappåret, men fuck you! Haha, nejrå ;d men ah. Vi ska ha sjukt mycket prov, både nationella och vanliga och så har vi fått ett svenskahäfte på 10 sidor som vi ska göra, + en massa frågor i engelska och ett häfte på 6 sidor i son. ;s Förstår inte hur jag ska hinna med allt!

När klockan var halv 6 gick vi iväg mot bussen, och jag (stammisen själv) blev tvungen att gå in på Parfym Pia och kolla om de hade fått in några nya nagellack.. Och tänka sig!! Hittade två stycken jättejätte söta i färgerna babyrosa och babylila! :D Så ikväll blir det att ta bort det gamla och på med det nya! ;)

Om ungefär 10 minuter en kvart börjar topmodel också, det får vi ju inte missa =) Jag tyckte det var synd att Hannah åkte ut igår :( Hon var en utav mina favoriter. Har ni någon favorit där? (om ni följer top model) Jag gillar hon Anneligh också, har ingen aning om hur hennes namn stavas, men hoppas ni förstår vem jag menar :)

Jätte dålig mobilbild, och färgerna ser typ inte ut sådär :b


Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0