090802

Tjingelingpling.
Idag var det skola, och den var vell ganska okej. Näst sista lektionen hade vi musik då vi fick spela synt. Jag älskar synt och piano, det är så himla roligt. Igår när jag var hos bror min lärde Fia mig "Kalle Johansson", så den satt jag och spelade hela lektionen och försökte lista ut hur den slutade. Sen "lärde" vi oss en melodi som jag redan kunde och sen frågade hon om det var någon som vill spela på hennes piano där framme och då räckte jag upp handen och trodde att jag bara skulle spela en gån men när jag hade spelat klart sa hon "jättebra, nu kan du sitta här och spela medans jag går runt och visar alla." Jaba jaha?. haha sen fick jag sitta där framme och spela resten av lektionen.

Redovisning i so hade vi första lektionen idag också men jag hade glömt att skriva ut min uppsats så jag får vänta med den tills på onsdag, och jag var så sjukt trött när dom andra redovisade så jag låg ner på bänken och höll på att somna så Gustav fick ju sitta och peta på mig för att jag skulle hålla mig vaken.^^

Nu har jag nyss ätit massa kräm &chokladpudding så nu är jag ju jättetaggad på att plugga till svenskaprovet vi har imoron. Shit, jag fattar ingenting ;s

Redigerade en bild lite i pc3 förut så nu får ni säga villken som är bäst.

orginalet..

och den snabbt redigerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0